Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів | ГДЗ - Готові домашні завдання | Скачати презентації - готові презентації PowerPoint

Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів
Питання та Завдання, з якими звертаються рекламодавці . Моделі психології споживання: теорія і практика . Сегментація ринку за психологічним типам : Афродіта , Арес , Зевс , Аполлон , Деметра , Гера. Фотосети для опису особистості в цілому. Фотосети для опису емоцій - задоволеність / почуття. Приклад колажу : впевнений в собі , домінуючий ; безтурботний , живий . Які емоційні потреби впливають на ринок? Важливі результати - розмір сегментів і поведінку. Потреби " активних " жінок. Потреби "відданих " жінок. Позиціонування марок. Імідж марки Eta . Чи задовольнять марки потреби сегментів ? Чи каннібалізація між марками ? Перепозиціювання для задоволення потреб . Незадоволені потреби . Стратегія управління марками.

Категорія: Психологія | Переглядів: 180
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]