Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями | ГДЗ - Готові домашні завдання | Скачати презентації - готові презентації PowerPoint

Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями
Параметри ефективності ЗМІ. Параметри ефективності реклами в ЗМІ. Критерії , яким повинна відповідати реклама. Основні якісні критерії ефективного рекламного повідомлення. Інформаційна та соціально-психологічна концепції . Методи дослідження впливу інформаційного та рекламного тексту. Читаність рекламних оголошень на різних сторінках друкованого ЗМІ. Метод фокус- груп . Карта сприйняття. Соціально- психологічні параметри реципієнта. Сприйняття і розуміння . Мотивація , піраміда Маслоу . Психологічні функції масової комунікації . Таблиці читаності статей і реклами залежно про статі і віку. Карта жіночого самосприйняття . Особиста психологія . Вплив групи . Стереотипи і чинники сприйняття . Включеність сприйняття в соціальні ритуали. Текстові чинники і труднощі тексту. Ситуативні чинники . Сучасні психологічні особливості сприйняття і розуміння комунікаційних послань . Рекомендації щодо створення ефективних рекламних текстів для російських споживачів . Методи використання психотехнологій .

Категорія: Психологія | Переглядів: 251
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]